Liebster award

Obrazek

Witam! Dostałam nominację do Liebster award.. albo samą Liebster award od @palanee, prowadzącej bloga Oko na kulturę! Mimo tego, że nie do końca wiem o co chodzi, dostałam pytania, a podstawowe zasady kultury mówią, że na pytania odpowiadać trzeba. W związku z tym, proszę bardzo 🙂

1. Czy masz jakiś sposób na organizowanie czasu, by starczyło go na wszystkie zaplanowane czynności?

Kalendarz (z Klimtem!) i segregacja czynności pod względem tych ważnych i mniej ważnych. Lenistwo czasem przeszkadza, ale pracuję nad sobą.

2. Jakie obszary sztuki pociągają Cię najbardziej?

Sztuki wizualne. Mam świra na punkcie obrazów, architektury, fotografii, rzeźby.. Ale kocham też muzykę, czytam, oglądam filmy. Ostatnio jedynie do teatru mi nie po drodze.
3. Renesans, barok, a może modernizm?

Nadal poszukuję swojego ‘wybrańca’, im więcej wiem, tym bardziej nie mogę się zdecydować.
4. Czy lubisz sztukę współczesną? Dlaczego tak/nie?

Uwielbiam. Z resztą, jak każdą. Myślę, że poszukiwania i przewroty, które odbywają się na naszych oczach są niesamowicie fascynujące.
5. Którą formę rozrywki preferujesz? Kino, teatr, muzeum czy może opera?

Muzeum, to mnie wycisza i zmusza do otworzenia umysłu. Później kino, ale tylko studyjne.
6. Co (lub kto) ostatnio zaskoczyło Cię w polskiej literaturze?

Ostatnio coraz częściej odkrywam Wojaczka i Świetlickiego. Uwielbiam, a wcześniej unikałam, bo myślałam, że są z nich okropne smutasy.
7. Jaka polska komedia zawsze Cię bawi? A może nie ma takiej?

Raczej nie oglądam polskich komedii.. Ale jak już, to na babskim wieczorze zawsze Lejdis. Jestem do tyłu z polskimi klasykami, obwiniam za to wieczny brak czasu. Hydrozagadka moja miłość!
8. Czy jest jakaś płyta muzyczna, która w ostatnim czasie zawładnęła Twoim sercem?

FKA Twigs – EP2! Zmysłowa i emocjonalna, właśnie tego szukałam.
9. Czy lubisz obchodzić święta typu Walentynki/Dzień Kobiet/Mikołajki?

Lubię mieć białe kwiaty na stole, to chyba może posłużyć jako odpowiedź 🙂
10. Jak oceniasz polski rynek wydawniczy?

Nie mam o nim zielonego pojęcia!
11. Co robisz, by zneutralizować w swoim życiu złe emocje?

Siedzę w muzeach, wydaje miliony monet na latte w ‘Owocach i Warzywach’, uciekam pociągiem jak najdalej od swojego życia codziennego, wychodzę na spacery po mieście i unikam myślenia o obowiązkach.

Dziękuję za nominacje i mam nadzieję, że podołałam!

4 thoughts on “Liebster award

  1. Dziękuję za odpowiedzi – no tak w swoim poście nie napisałam, o co chodzi w tej zabawie 😉 Nie słyszałam wcześniej FKA Twigs – ta dziewczyna jest niesamowita! Podobnie jak jej teledyski…

Skomentuj

