Akcja: muzeum

A. Rzepecki
A. Rzepecki

Dzień dobry wam, czytacze i czytelnicy.
To kolejna krótka notka, która powstaje z mojej próżności, toteż uciekajcie gdzie pieprz rośnie, jeśli nie możecie mnie znieść!

26 lipca, tzn. w najbliższą sobotę dzięki uprzejmości Muzeum Sztuki w Łodzi, będę mogła spełnić swoje marzenie. Mała ja, w wieku 19 lat, będę mogła oprowadzić o wiele mądrzejszych od siebie ludzi po wystawie Atlas Nowoczesności i zachęcić was do dyskusji o tym, czym jest propaganda dla sztuki i czym sztuka jest dla propagandy. Cieszę się niezmiernie i mam nadzieję nie narobić muzeum zbyt wiele wstydu.
Oprowadzanie rozpoczyna się o 18:00 w budynku MS2.

Wszystkich, którzy mają chęć i możliwość do mnie wpaść, zapraszam bardzo serdecznie. Jestem jak najbardziej darmową wycieczką, a do tego odbywam się także w ramach urodzin pięknego miasta Łodzi, które oczywiście, można weekendowo zwiedzić przy okazji wpadania do mnie, albo mnie weekendowo odwiedzić w przypadku wpadania do Łodzi.

Podsumujmy więc:
26 lipca,
godzina 18:00
budynek MS2
Łódź.

Widzimy się! A dla tych, których widzieć nie będę jednak w stanie (tu smutna pauza) oczywiście przewiduję wpis z tym, o czym mówić będę na oprowadzaniu.

A w internetach można odnaleźć mnie tu:

https://www.facebook.com/events/920274707990002/?fref=ts
https://www.facebook.com/events/579819988793675/

Do zobaczenia!

2 thoughts on “Akcja: muzeum

Skomentuj

