Dzień Blogera – Wysublimowane typy.

31 sierpnia to dzień blogera. Z tej okazji, odbywa się w internecie fajna akcja – blogerzy, piszą o blogach, na które sami zaglądają. Wczoraj niestety nie miałam na to czasu, lecz dzisiaj.. Chciałabym podzielić się z wami tą listą, szczególną dla mnie, ponieważ zazwyczaj z lenistwa nie czytam tak wiele, jakbym chciała, a mój czas w internecie dzielę przez odpisywanie na wiadomości, oglądanie pięknych zdjęć i słuchanie muzyki. Także, są to blogi wyjątkowe – obiecuję wam – skoro ja na nie zaglądam, tzn. że nudą od nich nie wieje.

1. HARPER & HARLEY
Jest to jedyny blog modowy na który zaglądam. Pech chce, że mam dość gdzieś to, co obecnie jest modne. Sara Donaldson, która prowadzi tego bloga, wydawać by się mogło, ma podobnie. Oczywiście jest na bieżąco z trendami, lecz jej styl to połączenie dwóch bardzo pięknych rzeczy – klasyki i minimalizmu. Swoje stroje sprowadza ona do minimum, a i tak zawsze zachwyca. Sama jest piękną kobietą.. no i popatrzcie na tę stronę. Za tak cudnie zrobioną witrynę daje jej dodatkowe punkty!

2. MILER PIJE
Dla miłośników trunków takich jak ja – raj na ziemi. Wszystko co pachnie i smakuje jak szczęście (wino, whisky itp.) w jednym miejscu. No i Tomasz Miler, gość z klasą. Mu potrafię zaufać, gdy mówi o alkoholu.

3. CRAZY NAUKA
N
owinki ze świata, w który nigdy nie wskoczę, bo uczyłam się za mało ścisłych jak byłam młodsza. Fajnie jest się dowiedzieć, dlaczego w torbie plączą się słuchawki, dlaczego świat specyficznie pachnie po deszczu i czemu akurat ta osoba sprawia, że Ci odbija! 🙂

4. HALO ZIEMIA
B
log prowadzony przez człowieka, który jest prawdopodobnie jedną z moich większych inspiracji. Śledzę na bieżąco od momentu, gdy go odnalazłam. Inteligencja, otwartość i bardzo bardzo wiele zrozumienia i miłości. I zoom na społeczeństwo.

5. FROM MOVIE TO KITCHEN
G
dy chce zachwycić najbliższych jakimś nowym daniem to zawsze zaglądam najpierw tutaj. Jeść i oglądać filmy, kto by tak nie chciał?

6. THE ADAMANT WANDERER
B
log o podróżach. Czytam, głównie dlatego, że zazdroszczę odwagi. Jak już kiedyś pokonam strach, to zobaczycie tylko jak macham wam na do widzenia!
„I am a light sleeper but a heavy dreamer. Reality depresses me. I need to find fantasy worlds and escape in them.”

7. EWKRATKE
B
log kobiet osadzonych w Areszcie Śledczym w Warszawie. Codziennie udowadniający mi, że każdy z nas popełnia błędy, nie każdy naprawia. A ludziom zawsze trzeba dawać drugie szansy. I trzecie. I szesnaste.

8. ZORKOWNIA
O
 hospicjum, o chorobach, o pozbawieniu godności.. Od zdobywaniu godności, zdobywaniu zaufania. O nadziei. Przede wszystkim o tym, że świat nie jest czarno-biały.

9. ARTDONE
J
edyny blog o sztuce, który czytam. Reszta mnie rozczarowała, Artdone nigdy. Porządna dawka piękna, ale też wrażliwości na piękno. Tak powinno to wyglądać.

10. POZNAJ TO
Bo uwielbiam nowości. Poznaj to serwuje mi je bardzo często.. i chwała ekipie za to!

11. NIE WIERZE W ŻYCIE POZAFILMOWE
Jedyny facet mojego życia, który gdy mi powie, że mam czegoś nie oglądać, to tego nie zrobię i nawet przez chwilę nie będę miała wątpliwości w słuszność decyzji. Moją miłość do tego bloga mogliście już odczuć we wpisie Malarstwo w filmachMam szacunek do gustu filmowego jakoś dwóch osób na ziemi. To jest jedna z nich.

3 thoughts on “Dzień Blogera – Wysublimowane typy.

Skomentuj

