Jest pięknie

Nie napisałam nic dla was od dłuższego czasu, a już na pewno, nie napisałam od dłuższego czasu nic co byłoby w stanie mnie zadowolić. Nie wiem już nawet czy to dlatego, że jestem pusta w środku i nie mam nic do przekazania ludzkości, czy może własnie dlatego, że się we mnie przelewa, ale przekazać nic nie umiem, nie potrafię, nie mam daru, nie wiem jak.
Ostatnio chyba zbyt wiele czasu poświęcam na rozgrzebywanie, rozpatrywanie, analizowanie. To nie jest dobra rzecz.
Biegam po mieście, słucham dużo muzyki i staram się jak najwięcej robić żeby wypełniać swoje pustki, ale zawsze i tak okazuje się, że praca nie jest w stanie nic wypełnić, jest w stanie jedynie na chwilkę zmienić tor myślenia.

Dlatego jedyne co trzyma mnie jeszcze, to świadomość jak cholernie piękny jest świat. Staram się o tym nie zapominać w obliczu tych wszystkich tragedii, które dzieją się na naszych oczach. Boje się już nawet sprawdzać newsy co rano (co było kiedyś moją śniadaniową rutyną), bo jedynie psuje mi to dzień, zabija entuzjazm.
dd51045b6fb7a63ab223edc95623fcb7
Ale świat jest piękny. Cholernie piękny. Powtarzam to sobie ciągle jak mantrę, jako jedyną rzecz której jestem pewna. Berlin, Wrocław, Warszawa, Łódź, wsie towarzyszące i miasta mijane. Lasy i pola pełne słoneczników. Wszystko piękne. Powtarzać, nie zapominać. To jedyna pewna rzecz, że jest pięknie. I jeszcze fascynująco jest odrobinę. Jak mój kochany maluszek przychodzi się przytulić, chociaż parę miesięcy temu nie chciał z ciotką nawet gadać, jak kot mruczy, jak słońce zachodzi i wschodzi księżyc.
Wszystko jest pięknie, powtarzam sobie, jakby nie było źle, nadal jest przecież pięknie. I fascynująco.
Dlatego zostawiam was z galerią. Theo Gosselin ma świetny dar do pokazywania, że jest pięknie. Pamiętajcie o tym, to najważniejsza rzecz. A jak nie pamiętacie, to on wam już udowodni.



źródłem wszystkich zdjęć są oficjalne strony ich autora:
http://theo-gosselin.blogspot.com/
http://theo-gosselin.tumblr.com/

polecam.

2 thoughts on “Jest pięknie

Skomentuj

