Historia mojego złamanego serca

Zazwyczaj nie robię dla was takich rzeczy, ale kiedyś musi być ten bolesny pierwszy raz. Chciałabym wam dzisiaj pokazać dlaczego moje serce jest ustawicznie złamane i kto mi je łamie. Gość nazywa się Tomasz Grządziela i prawdopodobnie, tak jak każda porządnie poetycka miłość – nie ma pojęcia o moim istnieniu.
I daj boże, niech tak zostanie.

Jednak wy od dziś jesteście obarczeni tą piękną chorobą zwaną przez niektórych miłością i trzeba będzie z tym żyć. Tak wiem, że nie chcecie. Tak wiem, że będzie trudno.

Ale do sedna.

Tomasz Grządziela robi komiksy. Jest rysownikiem i scenarzystą komiksowym z Gdańska. Introwertykiem. Lubi jeść naleśniki. (Ja umiem robić naleśniki, serio.)
Tomasz robi w internetach śmieszny komiks, przy którym ja płaczę jak dzieciak, za każdym razem. Tzn. nie, że łzami. Moja dusza płacze i nie wie co ze sobą zrobić, a potem mówię sobie „już nigdy więcej”, ale zawsze wracam.

Z mojej strony – to chyba najlepsze przedstawienie problematyki społecznej jakie widziałam w życiu. I żaden poradnik, żadna książeczka nie przebije tych historii. Z całego mojego poharatanego serca mogę życzyć jedynie publikacji, Jak kiedyś będę miała dzieci, to będą zmuszane do czytania. Ale to jeszcze parę pięknych lat upłynie, więc mam nadzieję – będą czytały w wersji drukowanej. I to drukowanej przez wydawnictwo, a nie przez swoją nawiedzoną matkę.
Wy możecie jedynie sami ocenić, Przygody Stasia i złej nogi ukazują się na blogu co parę dni. (KLIK)

Pan Tomasz może też poharatać wasze serce poprzez inne swoje projekty.Np. TEN.

Skomentuj

