Wysublimowane na PATRONITE.PL

13578548_1410647398951527_97877404_n

Drodzy Czytelnicy!

Czas przestać udawać, że nie potrzebuje Waszej pomocy. Tworzenie wysublimowanego blożka, żeby wyglądał jak wygląda, zajmuje mi sporo czasu. Czasu, którego nie mam, bo muszę robić tysiąc pięćset innych rzeczy, żeby żyć, żeby płacić czynsz, żeby pisać dla Was. W związku z tym postanowiłam założyć profil na platformie Patronite.pl, która pozwala autorom treści internetowych zbierać monety od ich fanów. Moi drodzy czytelnicy: Sprzedam się Wam, tanio. Jak jesteście cwaniaki, to możecie rzucić piątaka, jak jesteście szaleni, to możecie rzucić dwie stówy. Za każdą monetę będę wdzięczna, każda moneta przybliży mnie do opisanych na poniższej stronie celów.

Miłość milion, jest Was tu już 800, a zaczynaliśmy od moich 40 znajomych z fejsbuka .

Powyżej pan Monet, bo porzebuję Waszych Monet!

https://patronite.pl/wysublimowane

(Claude Monet by Nadar – 1899)

2 thoughts on “Wysublimowane na PATRONITE.PL

    1. Słucham? Postanowiłam poinformować stałych czytelników o możliwości pomocy mi, w rozwinięciu bloga, w pisaniu częściej. Oczywistym jest, że pracując na pełny etat + studiując, nie mam tego czasu tyle, ile bym chciała. Nie zamierzam rzucić pisania jeśli nikt mnie nie wesprze, nie zamierzam tu udawać, że umrę z głodu bez tych pieniędzy. A ty, proszę Cię, przestań udawać, że autorzy internetowi nie zasługują na wsparcie. Pisanie to praca jak każda inna, zajmująca godziny, które mogłabym przeznaczać na inne rzeczy. Nie przestane udostępniać treści osobom, które mnie nie wspierają. Ale taka strona jak patronite pozwala mi na uniknięcie reklam ciuchów i sklepów z butami na moim blogu, jednocześnie będąc w stanie go utrzymać.

Skomentuj

